Gryczanka bananowa z orzechami ?>

Gryczanka bananowa z orzechami

Ostatnio gryczanka skradła moje serce. Uważam, że to świetna alternatywa. żeby zjeść na śniadanie coś innego niż owsianka,
a też w pełni wartościowego :-) Polecam właśnie w ten oto sobotni poranek, kiedy po całym tygodniu pracy w końcu mamy nieco więcej czasu, poświęcić go na przygotowanie sobie takiego przepysznego śniadanka! Sobie i…może swoim domownikom 😉

Składniki (1 porcja):

  • pół szklanki suchej kaszy gryczanej niepalonej
  • 1 dojrzały banan
  • 1 szklanka mleka sojowego (niesłodzonego)
  • ulubione orzechy: włoskie, nerkowca
  • migdały
  • szczypta cynamonu
  • szczypta soli
  • miód (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Mleko sojowe oraz kaszę zagotowujemy.
Dodajemy pokrojonego w kostkę banana oraz szczyptę cynamonu i soli.
Wszystko gotujemy, aż kasza wchłonie mleko, czyli przez ok.15 minut.
Gotową gryczankę przekładamy do miseczki, przystrajamy orzechami, możemy też polać ją płynnym miodem.
Jemy od razu po przygotowaniu, smacznego! 😉

gryczanka2

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *