Browsed by
Miesiąc: Listopad 2017

Owsiane ciasteczka fit ?>

Owsiane ciasteczka fit

Potrzebujesz tylko 4 składników i trochę chęci, i…powstanie idealna słodka i zdrowa przekąska! 😉 Składniki: pół szklanki bezglutenowych płatków owsianych 1 opakowanie suszonych moreli (ok.50g) 1 dojrzały banan 6 daktyli Przygotowanie: Morele i daktyle kroimy w kostkę. Banana zgniatamy widelcem i mieszamy z resztą składników. Formujemy kulki i spłaszczamy je układając na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy przez ok.20-30 minut, w temperaturze 190 °C, aż ładnie się zarumienią.

Pudding jaglany z musem gruszkowym ?>

Pudding jaglany z musem gruszkowym

Pudding jaglany z przesłodką gruszką z prawdziwą wanilią, pycha deser, o który coraz częściej upominają się domowe łasuchy 😉 Składniki: 2 dojrzałe gruszki 1 łyżeczka mąki ziemniaczanej 2 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej 1.5 szklanki mleka roślinnego 1 łyżka płynnego miodu 1 laska wanilii domowa granola Przygotowanie: Gruszkę obieramy i drobno kroimy. Laskę wanilii przekrajmy na pół i wyskrobujemy ziarenka. Wrzucamy gruszki i ziarenka z jednej laski wanilii do rondelka. Wszystko dusimy, aż gruszki całkowicie się rozpadną i powstanie mus. (Pod koniec…

Read More Read More

Komoski (czyli słodkie ciasteczka z komosy ryżowej) ?>

Komoski (czyli słodkie ciasteczka z komosy ryżowej)

Dziś pomysł na szybką, słodką przekąskę. Można powiedzieć, że to takie „sezamki” tylko…że bez sezamu, bo zamiast tego jest komosa ryżowa, czyli…oto : „komoski”:-) Składniki: 1/2 szklanki komosy 1/2 szklanki posiekanych migdałów 4 łyżki płatków owsianych 2 łyżki cukru trzcinowego 2 łyżki miodu 2 łyżki oleju kokosowego 2 łyżki z nasion chia 1 jajko Przygotowanie: Wszystkie suche składniki mieszamy ze sobą. Olej kokosowy roztapiamy w rondelku lub mikrofali. Do suchych składników dajemy roztopiony olej kokosowy, płynny miód i jajko. Masę…

Read More Read More